Scrappakalja lägger ner

augusti 29, 2009 at 8:01 e m Lämna en kommentar

Jag har nu tagit det tunga beslutet att lägga ner Scrappakalja. Eftersom jag måste börja jobba heltid finns det varken tid eller ork till att även driva ett företag.

Från och med nu är det 30% rabatt på ALLT i butiken!

Jag ber er att vänta på den personliga bekräftelsen innan ni betalar ifall något tagit slut. Jag ber er även om förståelse ifall det tar någon dag extra för bekräftelsen eftersom jag jobbar (och pendlar) under utförsäljningen.

Ett stort TACK till alla kunder!

Kram Mia

Entry filed under: Övrigt.

Inspiration Scrappakaljas Skogstokiga! Nu höjer jag rabatten till 40%!!

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kalender

augusti 2009
M T O T F L S
« Jul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Most Recent Posts


